Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

blogg.se funkar dåligt

Kategori: 2008

Tycker jag!!!!
Nån fler? jag hade skrivit ett ganska långt inlägg men så blir man typ utkastad
och det går då inte att spara
skit alltså!!

Men idag har jag varit lite krasslig huvudvärk och matt i kroppen
så lillan och jag bokade oss i sängen hela fm.
härligt värre!
Så jag är ledsen Christina att vi inte kunde komma idag
men det kommer fler dagar!

 image260
Mammas trollunge!
i natt ska min sambo komma hem
och jag längtar faktiskt efter honom
visst är det konstigt här ser vi varann varje dag men
så är man i från varann några dagar så blir det så ensamt!
Jaja jag har ju både flickorna å kissarna men
saknar det vuxma pratet
tur att han inte blev borta längre...
Nä nu ska jag ta och diska undan i köket det kan ju behövas
passa på då flickorna sover.
Kramizar
image261
.... till alla mina vänner
och alla bloggare såklart!

Kommentarer

  • Katrin säger:

    Men hoppas det bara är något tillfälligt, så det inte är flunsan. Kram.

    2008-04-03 | 22:38:35
  • Madde säger:

    Jag brukar åxå bli utloggad när jag skrivit nåt jättelångt inlägg!! Men börja som mej; skriv först texten i Word eller dylikt och spara det på datorn, sen är det bara att kopiera in det i bloggen sen!! Blir du uloggad då har du jue det kvar iaf :-)

    2008-04-04 | 12:01:47
    Bloggadress: http://madelin82.blogg.se
  • Maria säger:

    Ja man blir rätt frustrerad när man skrivit inlägg & laddat bilder & allt bara försvinner. Grrrrrrrrr.
    Hoppas du är pigg nu när du fått hem sambon.
    Tjingeling & kram från Forsen!

    2008-04-05 | 10:42:20
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se
  • Christina säger:

    Hej kompis!
    Det är lugnt, vi tar en annan gång!
    Skönt att det inte blev något värre, i dessa tider vet man aldrig, det finns SÅ många konstiga virus och bakterier!
    Kram kram!

    2008-04-08 | 10:33:42
    Bloggadress: http://christina-tankar.blogspot..com

Kommentera inlägget här: