Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Fick en utmaning av Kristina.....

Kategori: Onödigt vetande!

.... så här kommer den.....



Vad gjorde du för 1 år sedan?
 2007- 25år
Hade precis börjat jobba efter sjukskrivning och Ville som begravdes i januari,
 väntade Johanna som föddes sista oktober
Danne och jag firar 10 år ihop och slår till med förlovning.

Vad gjorde du för 5 år sedan?
2003- 21år
Flyttade från stöde till torpshammar

Vad gjorde du för 10 år sedan?
1998- 16år
Var till tyskland på klassresa, slutade grundskolan och Klara föddes i augusti

Vad gjorde du för 15 år sedan?
1993- 11år
gick i femte klass var otroligt kär i M.T. (gick över som tur var)
spenderade all min tid med min bästis Jennifer

Vad gjorde du för 20 år sedan?
1988- 6 år
Flyttade med Mamma och lillasyster från Ljungaverk till stöde och Mats
Börjar lekis!

Vad gjorde du för 25 år sedan?
1983- 1 år
Ja du, jag fyllde 1 år i juli
Har lite taskigt minne från just det året...



Så kanske det var dags för mej att utmana någon så vad säger Ni
Madde, Maria L, Katrin och Christina W??



Kommentarer

  • Madde säger:

    Gör väl denna jag med då´rå :-) kraaam

    2008-04-09 | 18:35:13
    Bloggadress: http://madelin82.blogg.se
  • Anonym säger:

    Vad gjorde du för 1 år sedan?
    2007- 48år.

    Ja, jag gjorde samma sak som idag.....!

    Vad gjorde du för 5 år sedan?
    2003-44 år

    Jag träffade min sambo och bodde i Falun!

    Vad gjorde du för 10 år sedan?
    1998-39 år

    Ja herregud, vad gjorde jag då......Jag bodde i Falun och gick undersköterskeutbildningen!

    Vad gjorde du för 15 år sedan?
    1993-34 år

    Bodde i Falun och hade träffat Leif nyligen och flyttat till honom i Falun. Jobbade på ett servicehus!

    Vad gjorde du för 20 år sedan?
    1988-29 år

    Jag hade just blivit ensamstående med 3 barn och levde singelliv med allt vad det innebar.....Jobbade på en gruppbostad i Stockholm.

    Vad gjorde du för 25 år sedan?
    1983- 24 år

    Jag var småbarnsmamma och bodde i stockholm. Jag gick läkarsekreterarutbildningen då också!

    2008-04-10 | 12:10:45

Kommentera inlägget här: