Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Just det ja.. här ska det vara en överskrift...

Kategori: 2008

Hej alla mina kära bloggers!

Idag var vi lite sega i starten
men hann med en underbar prommenad
med Christina och "grisen"
sen fikade vi här ute i utemöbeln medans solen sken som aldrig förr.

Till middag blev det som Danne sa hopkok
nudlar bacon och stekta ägg
men jag tyckte det var smarrigt och Johanna käkade nudlar som bara den
gav jag henne inte satt hon och slog i bordet tills hon fick en bit.

kvällen kom alldeles för fort idag
men vi hann ändå smaska i oss glass
framför tv:n
vilka gottegrisar vi är igentligen:-)

Nu sover min familj så gott och jag tror faktiskt att jag ska göra dem sällskap
i några timmar,

Förresten så lät det som om Johanna lockade på kissen för ut i kväll
kisch kisch lät det från henne
kul när de börjar härma och låta om sig lite annars
tränar min lilla docka på höga C
nått hon klara alldeles utmärkt men mina öron klara inte av detta ljud
det skär licksom..
Men det kanske bara är en övergående period
(får vi hoppas iaf)


image298

Sov gott alla vänner
även er som jag inte känner...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: