Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Rubrik????

Kategori: 2008


image305
Men morgon hann bli förmiddag!

Igår så gick jag och Johanna till boda borg och käkade lunch med Klaras klass
En härlig prommenad blev det.


Igår kväll togs så studsmattan fram igen
och Klara hoppade och hoppade
Jag var inte sämre jag älskar sånt och i fjol blev det ju inget hoppande för min del
men vi tar igen det nu.
Johanna hoppade hon med, ja jag höll henne i min famn och hoppade
och hon tjöt av skratt.
Danne höll på med gräsklippartraktorn vi ska ha till stugan
och den provåkte Lillan också.
 Så nu har vi myst in våren riktigt!

 Idag var vi uppe ganska så tidigt Klara ska ju iväg med bussen och lite sånt
Men efter lite gröt somnade Johanna igen på soffan och
där ligger hon nu och jag passade på att betala räkningar och duscha och nu ska jag diska medans hon ligger stilla, har balkong dörren fullt öppen och det är så härlig luft som kommer in till oss.
Men vi ska väl gå ut när Johanna vaknat och så ska jag tvätta men det sköter sig själv (nästan iaf) men jag saknar en torkvinda att hänga ut tvätten på det doftar ju så härligt
kanskae ska man prata lite med hyresvärden om det:-)

Igår fyllde Katrin 34 år
image302
Till dej vännen!
Men eftersom du inte var hemma så firar vi en annan dag.

Nä nu måste jag vara lite nyttig.

image304
Snart kommer dessa också mmmm

Kramiz



Kommentarer

  • Katrin säger:

    Tackar, kram.

    2008-04-24 | 17:33:03

Kommentera inlägget här: