Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Tänd ett ljus på

Kategori: 2008



www.gratefulness.org/candles



Gör som jag gå in och tänd ett ljus för ENGLA
eller nån annan som du haft kär men mist av
olika anledningar.
image284

En skön stund för minnen och eftertanke.
image283



I går erkände 42-åringen att han mördat Lilla Engla 10 år
och grävt ner henne i gästrikland.
I dag och alla andra dagar sänder jag mina varmaste tankar till hennes familj!


image285 


 
image286
Är det idag då.... igen
Otroligt vad veckorna går.

Lillan sover ännu sover sen 19,30 i går kväll
Klara har åkt på skolan
Danne jobbar
Å här sitter jag men jag ska faktiskt vara så himla ful att jag kryper ner hos
Johanna en liten stund till.

Så Kramiz på er alla så länge...





Kommentarer


Kommentera inlägget här: