Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Ikväll har jag varit servitris...

Kategori: 2008

För Klara har just nu "barn" kalas eller barn är väl fel kanske de är faktiskt 10 år fyllda nu.
Klara bjöd på tacos till middag och uppskuren frukt att doppa i hemgjord chockladsås och glass så nu hoppas jag att de är mätta allihopa! Jo de fick bål att dricka också.
(utan sprit såklart)
hihi
Men några kort har jag inte knäppt dels är det svårt att vara på 1000 olika ställen på en gång och dels är det ingen som vill vara med på kort längre vilka tråkmånsar va??
Johanna har gjort vad hon kunnat för att störa men ingen som brydde sig mer än att gulla med henne såklart!
men det kan lätt bli för mycket gullande och då blir lillan så sur och går lös på mammas kökslådor i stället!

Nu är alla flickor utom Johanna ute
så nu är det lugnt en stund igen!!




Idag har katrin och jag varit i birsta å myst på bara tagit det lugnt och strosat
det var jätte skönt att bara vara
och Johanna var hur snäll som helst som vanligt alltså!
Hittade hur som helst ett par super fina NIKE skor åt Johanna i storlek 18,5 det var det minsta
tydligen men lite stora ännu men med lite tjockare sockor så funkar de perfekt
nu kan hon röra på tårna de andra sommarskorna i storlek 17 börjar blilite för tajta nu mern funkar med tunnsockar.
Annars köpte jag inget mer än mat!
Jo vi åt ju lunch på kina. buffe!
mumsigt värre tyckte jag och åt mer än vad jag borde förståss!



Nä nu ska jag ta och kolla vad flickorna ute håller på med snart dags för hemgång för alla och Johanna har hittat spelskåpet så nu ska vi tydligen spela UNO!

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: