Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Jag HATAR när det

Kategori: 2008

luktar KATTPISS

Och jag är nästan säker på att det INTE är mina kissemissar som kissat på ytterdörren
dels är de kastrerade sen många år tillbaka och dels har de aldrig kissat inne förr.

Men nu har jag skrubbat hallen både en och två gånger ikväll
och ändå tycker jag att det luktar.
Imorrn fyller Klara år och jag skulle tycka att det vore trevligt om det
INTE luktade kattpiss då.
Men hur gör man för att få bort den jobbiga lukten???
Nån som ha ett bra tips??



Ikväll haar vi gejjat här hemma och gjort det fint visst det är jätte mycket kvar att göra men
det känns ändå som ett litet steg i rätt riktning.
Bara det att mitt MONSTER är verkligen överallt på en gång
helt otroligt vad ett så litet barn kan stöka ner!
Jaja det är fint för stunden iaf!



Idag var jag och Klara och Johanna och hälsade på flickornas Gammelfarmor Marie
(och Ingvar såklart)
Där fick vi gofika och en trevlig pratstund
och Johanna åt sin allra första strutglass alldeles själv
och hur hon senare såg ut det är en annan historia det....



Nu ikväll ska jag ta och baka ihop en tårta så Klara kanfå en till frukost imorrn
Marängtårta med daim är det beställt..
När Klara somnat ikväll
(om hon somnar före mej)
ska jag smussla in två av paketen som hon ska få det tredje kommer
Danne att ha med sig imorrn efter jobbet!



Nu gjorde Klara en praktvurpa i hallen på mitt nytorkade golv
Skratt
typiskt henne!!
Men hon slog sig inte utan klev skrattande upp igen
hihi



Kramizar

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hoppas du fått bort lukten. Och att ni får en bra dag. Grattis till Klara.

    2008-08-20 | 08:13:35
    Bloggadress: http://voxberg.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Låter inte skoj med kattpiss lukt! Hoppas det inte är mina, men det brukar väl vara frässar som pissar så där??



    Hoppas Klara får en bra födelsedag!

    2008-08-20 | 11:26:00
    Bloggadress: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: