Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Känner mig duktig

Kategori: 2008

för jag har lyckats grilla kyckling i vår alldeles nya spis
Vi fick spisen i måndags och det var massor av finesser och knappar
så nu är jag så himla lycklig över av att ha en spis med fungerande ugn igen.
Nu är potatisgratängen i ugnen och det doftar alldeles underbart av vitlök i köket.
Tänk om klockan kunde vara fem så jag fick äta....
Man kan bli så glad av det lilla.

Ikväll ska jag på sånt där ljusparty igen
men har inte tänkt handla nått
för nu har jag handlat ifrån mej på den fronten på ett tag
måste ju gå att få tag i nästan samma saker fast billigare eller??

Mitt paket från min visning har licksom inte kommit än
eller jo nu kanske det har det
men i går kväll hade det inte det iaf
men sen ska jag hämta det så jag får se på mina fina lycktor som jag betalat DYRT för.

Lill fisen ska följa med ikväll
och Klara ska sova hos Maja så dit ska jag med lite packning också.

Lillfisen står här brevid mej alldeles själv eller hon håller i en festis
hihi
precis som om balansen sitter i festisen
just nu är det nog så!
haha


idag har det regnat nått så vansinnigt
runt min bil var det en dm med vatten så när jag skulle skjutsa Klara
 skulle jag ha behövt simfötter
eller stövlar!
Som tur är gav sig regnet av och solen komfram igen..
YES!!
Hoppas den stannar kvar bara...

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: