Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

100 dagar kvar

Kategori: 2008

tills vi har BF !!
Tiden går så jätte fort kan jag säga!

Idag har jag jobbat och jag trodde att jag skulle vara mera trött än vad jag var klev upp halv sex och hade gott om tid för en gångs skull när jag kom på jobbet såg jag att jag fanns inte med i dagens planering inte på hela helgen faktiskt någon hade suddat ut mej och det var ju konstigt för det är ju min sista jobbar helg på detta schemat börjar mitt gamla schema på fredag! Så nu blev vi en för mycket men det var ganska så skönt imorrn är vi en mer också och blir ingen sjuk tar jag FP och stannar hemma på kvällen det finns andra som behöver pengarna mer än mej...

Nu har jag suttit på tradera och shoppat lite som vanligt billiga barnkläder som ser ut som nya varför då köpa dyra nya jämnt?? Så snart har lillan en perfekt dagis garderob.
Kanske man ska ta och rens ur flickornas kläder och sälja det som blivit för litet det är ju en hel del det!
Har aldrig sålt på tradera men nån gång ska väl vara den första antar jag!


Danne for en sväng till garaget för att leta lite verktyger som han säger sig ha misst eller förlagt skulle ju vara sorgligt om någon stulit ur vår bil här på gården. Hoppas han hittar dem!


Nu ska Klara och jag spela Air Hockey... igen
Fast jag är bra trött och skulle gärna ta en tupplur på soffan men vad gör man inte för barnen??

Johanna har hittat en påse med oblåsta ballonger som hon synar riktigt!

Kramizar

Kommentarer

  • Katrin säger:

    Hallojsan, ni har haft en lugn helg då på jobbet:)

    2008-12-28 | 10:58:21
  • -Bakeba- säger:

    Tradera är ju ett toppenställe att både handla och sälja på...har sålt av massvis med kläder efter både barnen och mig själv + en massa prylar som bara ligger och skräpar.

    Extra pengar är ju aldrig helt fel och man kan ju nästan sälja i princip vad som helst...hihi!

    Ha det gott!

    2008-12-28 | 11:13:24
    Bloggadress: http://babbel.blogg.se/
  • -Bakeba- säger:

    99 dagar kvar då i dag :-)

    Spännande.....och mysigt!!!

    2008-12-28 | 19:47:34
    Bloggadress: http://babbel.blogg.se/
  • Therese säger:

    Jag är lite beroende av tradera tror jag och handlar en hel del där!!

    2008-12-28 | 23:12:59
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: