Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

En helt vanlig dag

Kategori: 2008

Tisdag är det idag sägs det!

Johanna har haft en väldigt stökig natt för första gången på länge somnade vid halv tre men då tog vi ju sov morgon till elva i stället. Skönt!
Sen idag har vi varit ute och åkt pulka och kälke och haft det mysigt.
 Klara är hemma idag också men jag tror inte att hon har feber längre vilket är skönt!

Min knöliga sambo låste min bil igår kväll när han kom hem och i morse ringer han och frågar om jag behöver bilen idag...
Nä jag ska ingenstans säger jag Va skönt då sa han för jag har nycklarna i fickan... Och det finns ju bara EN enda nyckel till gamla bettan.

Jaja tur man inte planerat nått iaf!

Lillan sover blev jätte trött när vi varit ute och
jag ska springa ner till tvättstugan och kolla om det är ledigt!

Ha en fortsatt bra dag!
Kramizar

Kommentarer

  • Maria säger:

    Nopp ingen stake än. Men håller på att byta gardiner nu i alla fall.

    2008-12-02 | 19:05:05
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/
  • Maria säger:

    Nja jag håller på för fullt med stakarna...oj det där lätt tokigt...fniss.

    Kram

    2008-12-02 | 20:43:56
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: