Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

***

Kategori: 2008

Dagen har varit lugn och mysig :-)
Johanna har vait mycket piggare och inte haft nån som helst feber (skönt)
Det har varit full fart på lill trollet precis som vanligt klättrat och jäklats med kissen
Elin skjutsade hem Klara som hade bakat peppisar så nu har vi nog huset fullt av dem vi bakade ju på boda också för nån vecka sen men det är ju gott iaf till en viss mån.

Vi har haft en riktig inne dag lillan och jag och grejjat lite och lekt och tittat på de svenska sportframgångarna kul när det går bra ju... Jag är ju inte den sportigaste som finns låååångt därifrån men titta går ju bra.

Danne å jag letade mat i frysen idag men inget dög så det bidde härligt god pizza i stället smaskens alltså man kan väl gott få skämma bort sig lite i mellanåt tycker jag!!

Men vad ska man göra med lillan hon har inte ätit nått just på flera dagar bara druckit festis och smaskat på kexchocklad.. Jo hon åt några tuggor med pepparkaka men det mesta är just nu BLÄÄÄÄ så man kan ju undra när hon tänker börja äta igen.... Lilla tokstolle! Har försökt med allt (nästan) men det går inte så jag tänkte att om hon blir riktigt hungrig kanske hon äter!!

Jaja vi ska ta och hälsa på putte nått till veckan så kanske det lossnar...

Nu har vi myst i kväll och lillan somnade på mej när jag sett klart min film och ska lägga henne vaknar hon och ska leka och prata men klart hon är trött ju för nu ligger hon och myser med en ny frisserad pappis.

Ha en bra natt allihopa nu ska jag (snart) göra kväll!!

Kramizar


Johanna på 1 års dagen den 31/10 -08


Och Putte såklart =)

Nattis

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Haha, vad han såg trumpen ut då =D Skönt att stumpan är frisk då!! Men det är ju inte så lätt att äta så där på en gång, det fixar sig nog bara hon får lite konkurrens om godsakerna =)

    Höras imorrn??

    Kramen från oss

    2008-12-08 | 07:53:00

Kommentera inlägget här: