Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

~*~*~

Kategori: 2008

Så är det torsdag då...igen och snart helg!
men min "postlådedelare" ska jobba på lördag och vad vi ska hitta på det vet vi inte kanske var det match för Klara på söndag så det va den helgen det!

Jag ringde VC alldeles nyss för Johanna ska ju iväg och få sittt 1års vaccin men jag har tappat bort mitt recept på pnumekockvaccinet (eller hur det stavas) så jag var tvungen att grejja till det. Men gud så knöligt det var att få prata med någon på VC då man möts i luren av telefonsvarare men de ringde upp väldigt på en gång så det var ju bra! Pratade även om Johannas små ögon som är när hon blir trött alldeles geggiga men jag förstod ju själv att det är en väldigt lindrig form av ögoninflammation (ser nästan ut som när tårkanalen sitter igen) men det var bara att tvätta med ljummet vatten och hoppas att det går över för pencillin ville de inte sätta in men vi ska träffa dr Bodil på måndag så då kanske man kan få nått om det inte har gått över. Men det är ju igentligen mycket bättre nu än i helgen... så kanske det är på väg över.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på
kanske bara lata oss och ha det bra??
Johanna vaknade när jag klev upp vid halv sju och nu medans jag satt och pratade med VC så somnade hon sittandes på mitt knä så nu ligger sötnosen på soffan och sover.

Jag ska ta och äta någon frukost om det är nått som duger.
Har bara ett stort söt behov och jag tänkte inte börja dagen med den där härligt mumsiga chockladkakan min "postlådedelare" inhandlade igår även om det hade varit super gott!

Nu tänker jag sätta in ännu en tomte bild och hoppas att julkänslorna börjar komma de spelar iaf julmusik i viss mängd på radion!


Ha nu en bra dag!

Kramizar

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Ja det förstår jag, kul med julkulorna ju ;D Glenn ville egentligen sätta upp granen den 28/11, men där satte jag stopp ;P hehe.. Allt bra annars? Kram

    2008-12-11 | 14:49:25
    Bloggadress: http://jopa.blogg.se/
  • -Bakeba- säger:

    Oj vilka söta tomtenissor ni har :-)

    2008-12-11 | 17:50:27
    Bloggadress: http://babbel.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Oj!? Vad skoj med tillökning. =) När väntas "denne" komma då?

    Hehe nej, men det kanske blir utav den andra "sorten" istället ;P Kramar

    2008-12-11 | 20:17:39
    Bloggadress: http://jopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: