Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

~

Kategori: 2008

Idag har här inte hänt så mycket alls vi har latat oss bara
det känns som om det är mååånga såna dagar just nu!

Johanna åt så mycket lunch i dag så det var nästan så jag trodde hon skulle spricka hon älskar nudlar och det ska bara vara nudlar men hon skulle prompt ha frostisar som "förrätt"
hihi

Sen ahr jag gjort lasagne så nu står den i ugnen och ska väl snart vara klar antar jag
och plockat ihop pantflaskor tänkte försöka få göra lite jul nu iaf
behövde kökssoffan till kokböckerna då lillan börjar läsa dem lite väl våldsamt.

Nu kom det en VÄLDIGT trött Klara in genom dörren
de har haft friluftsdag idag och sprungit upp och ner för vattentornsbacken de har förhoppningsvis åkt pulka ner men ändå det kan ju ta stopp!
Det känns som om det är läängesen jag åkte pulka och det är det säkert också...

Nä nu ska jag kolla lasagnen och mitt lilla monster till barn!

Kramizar

(8 dagar kvar till jul!)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ja har egentligen ingen energi, men vill ju ha lite kakor hemma när der blir jul.

    Det är ju roligt att baka. Och har ju experthjälp. Rasmus provsmakar all deg före jag bakar ut. =)

    Hoppas att allt är bra med er!

    Kram

    2008-12-16 | 21:43:07
    Bloggadress: http://voxberg.blogg.se/
  • Therese säger:

    Gud så gott med lasagne...

    Pulka har inte jag heller åkt på många år, men jag tror jag hoppar det även denna vinter ;)

    Någon julmat tänker jag inte heller kämpa på med, jag har sett till att bli bortbjuden ;)

    Kramen

    2008-12-16 | 23:07:10
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: