Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Har tråkigt!

Kategori: 2008

Jag fick ju ett tok ryck i går kväll och möblerade om vårt pyttelilla sovrum och nu ikväll har vi (jag) satt upp en söt sänghimmel som lillan fick av Rasmus när hon fyllde år så nu ser det riktigt tjejigt ut.




Nu ska jag bara ta och inhandla några nya söta tavlor åt lillan så vips har hon ett eget hörn Hon såg lite förvånad ut över sänghimlen så hon bara låg och tittade!
(Lampan ska flyttas så jag får nått läslyse!)


Vad jag inte har förstått är vart den lill* ska få plats med sin säng men det ordnar sig nog!
Än är det inte fullt fast vi har ett pytte sovrum!
Några månader är det ju kvar att fundera på...

Kramiz


Kommentarer

  • isa säger:

    va fint de blev:o)

    önskar vi kumde få nån ording här hemma så man kan börja pynta i lillans rum:-) längtar

    2008-12-29 | 21:11:26
    Bloggadress: /http://sotsugen.blogg.se/
  • Katrin säger:

    Ja det kanske är bäst du laddar, 2 kvällar på rad blir det tror jag. Fint du gjort åt Lillan. Ha det bäst, kram.

    2008-12-29 | 22:37:32
  • Therese säger:

    Mysigt du gjort!

    Vet du förresten vad det blir för kön på bebisen?

    Har vi samma BM? Tänkte på det idag när jag var hos henne.... Charlotta Hed. Hon har ju matfors och stöde... Jag gillar henne skarpt iaf =)

    Kram kram

    2008-12-29 | 23:02:23
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/
  • Anna säger:

    Gott Nytt År!!

    Kram

    2008-12-31 | 12:17:51
    Bloggadress: http://voxberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: