Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

~ Hård dag? ~

Kategori: 2008

Idag klev jag upp strax efter sju och vid halv nio åkte vi till matfors Klara och jag Danne var (är) super förkyld och bad att få sova ett tag till både han och Johanna gosade ner sig i soffan och sova några timmar till.  Jag trotsade kylan (16-) och for på innebandy flickorna var jätte duktiga och vann 2 av 3 matcher!

Men min kropp känns inte lika duktig:-(
Det känns ju på att stå och stå och stå tur att jag valde bra skor men det är stelt och ömt ändå!
Danne och lillan kom efter lunch och lillan hittade lekkompisar...

Min kropp känns sliten kanske inte så konstigt två täta graviditeter (06&07) och nu igen men trots att man blir lite stel och får ont här och där och att fogarna jäklas är det värt varje sekund kan jag säga! Jag njuter av "magen" trots att man måste få gnälla lite imellanåt men sånt är livet!

Nu  är det Beck och det ska jag se
om jag inte sett det avsnittet för många gånger vill säga!

Kramizar

Kommentarer

  • Therese säger:

    Fy för foglossning, har hittills klarat mig rätt bra från det, peppar peppar!!

    trist med en gympahall utan sittplatser, vad opraktiskt att lägga matcher och cuper där...

    Stor kram till er

    2008-12-13 | 22:39:25
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/
  • Therese säger:

    Hej!

    Får jag fråga vart lilla Ville ligger begravd?

    Kramar

    2008-12-14 | 14:56:53
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: