Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Hittade hos Therese!

Kategori: 2008

Sammanfattning år 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

    Det är möjligt men vet inte vad =)


2. Höll du några av dina nyårslöften?

 Jag gav inga håller dem inte ändå!


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
    
Ja och jag blev moster till Edvin


4. Dog någon som stod dig nära?
Nära och nära men min plastfarfar gick bort och min "gubbe" på jobbet

5. Vilka länder besökte du?
Jag var sverige troget


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
    
Mera sällskap

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Vet inte finns ju många bra dagar.


8. Vad var din största framgång 2008?
 
Jag gick ner 10kg


9. Största misstaget?
 
Vet faktiskt inte


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Frisk och kry

11. Bästa köpet?
jag vet inte men gåstolen till lillan var ju guldvärd!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mina barn =)


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Massor

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Det vet jag inte

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
kanske gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat mer folk

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
jag vet inte


18. Hur tillbringar du nyår?
I år vet jag inte men ifjol var vi hos K,S och putte och myste


19. Blev du kär i år?

Nästan lika kär i gubben nu som för 12 år sen! ;-)


20. Favoritprogram på TV?

City akuten. Hells kitchen, oskyldigt dömd


21. Bästa boken du läste?
Jag har faktiskt bara läst en bok under 2008 och det var Tisdagarna med Morris en bra bok!

22. Största musikaliska upptäckten?
 
------

23. Något du önskade dig och fick?
Många härliga dagar


24. Något du önskade dig men inte fick?

Tror inte det


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Fick sova på hotell äta go frukost leka på gröna lund och äta en mumsig tårta efter E4:an på väg hem.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det fanns det säkert!


27. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?

Oviss

28. Vad fick dig att må bra?
Min familj och alla härliga vänner


29. Vem saknade du?
VILLE såklart


30. De bästa nya människorna du träffade år 2007?

Det finns säkert många så jag nämner ingen för att inte glömma någon vänlig själ!


Jag utmanar DIG som läser min blogg!

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: