Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

*** Hoppas hoppas***

Kategori: 2008

Att lill gumman håller på att tillfriskna nu!
Jag jobbade några timmar i går kväll skönt att pappsen tog över efter en lite krävande dag! När jagkom hem grät lillan hysteriskt hade duschat och frös nått så vansinnigt torkade henne och fick på varma kläder hon somnade på mej en stund FAN tänkte jag nu sover hon aldrig inatt men när jag la mej brevid min heta lilla kamin (av feber) slocknade vi på en gång och tro min förvåning då jag vaknade 06,20 och att vi sovit hela natten men det var nått så härligt skönt! Så nu hoppas jag att hon är på bättringsvägen iaf!

Klara har fortfarande hosta men ska nu bara äta frukost så är det snart dags att gå till bussen och åka till skolan. Jag tänkte krypa ner hos lillan bara Jag fått i väg Klara det är härligt att få slumra en timme extra på morron.

Idag har vi inget alls på tapeten alt beror på hur lillan är =)

Men imorrn ska vi hälsa på Tomten på sperrings i stöde och är flickorna friska blir det bad i matfors!

Näe nu göra nått nyttigt en stund!

Kramizar


Kommentarer


Kommentera inlägget här: