Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Så har snart dagen gått

Kategori: Johannis

Lillan sov så gott på em och jag skulle se skidskytte men jag tittade nog på insidan av ögonlocken istället det gick ändå inget bra för damerna idag men man hör ju iaf!

Lillan väckte mej vid fyra sen myste vi en timme och sen åt vi mat
det är bara Johanna och jag så det är lite ovant
pappis lyser med sin frånvaro (är ännu ute på jobb) och Klara är hos en kompis och de skulle bada.


En förlten mössa å en flummig Johanna!


Övar smågrodorna kanske??


Mammas älskling!

Vi har radion på i köket och nu är det guld som det lyssnas på mest julmusik där!
Men idag ställde de en knivig fråga tyckte jag:

Vet ni hur många sidor en VANLIG bibel har??
fundera på den ni men tjyvkika inte!

Nu ska vi tydligen både bygga med klossar och kasta boll!

Kramizar

Kommentarer

  • Therese säger:

    Gulliga bilder :)

    Ang. bibeln så har jag inte den blekaste aning.... Abbe tippar på 1200 sidor :)

    Kramar T

    2008-12-18 | 22:11:17
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/
  • -Bakeba- säger:

    Öhhh....3?

    Framsida,insida och baksida?

    Tänkte om detvar en kuggis, hehe.....

    2008-12-18 | 22:47:57
    Bloggadress: http://babbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: