Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

** Torsdag**

Kategori: 2008

Idag så är jag ganska så utvilad känns det som Johanna somnade kl 22 igår och sov ända till 9,30 i morse men jag var ju uppe sju för att hjälpa Klara med frukost och sånt!

Strax före elva kom min syster, Jonas och mosters klimp (klump) Edvin.
Jonas var kaffe sugen och det var ju roligt att de kom de är ju så sällan men det är ju roligt att få sällskap. Johanna är så blyg för Jonas men det går över efter en stund.
de lekte lite och vi pratade skit!

Sen blev de båda små så trötta, när de åkt åt Johanna en tallrik nudlar och sen var det verkligen tack och gonattt hon somnade på 2 röda tror jag! Skönt för nu kan jag få läsa posten i lugn och ro utan en massa hjälp att bläddra!

Syrran hade med sig mina mammakläder som jag hade då jag väntade Johanna och min  favvo skjorta är lite stor nu men så skön.. Magen nu är Mycket mindre än då jag väntade Johanna det är faktiskt ganska skönt men vi har en mycket mer aktiv bebis i magen nu istället.
Undra vad det blir för krabat om det blir en livlig sak eller ännu en lugn bebis hoppas på det senare kan jag säga. Både Klara och Johanna har varit väldigt snälla som bebisar men medans Klara varit relativt lugn senare också så är Johanna verkligen raka motsatsen... HIHI


Nä nu ska jag läsa posten!

Kramizar

Johanna och Edvin när Johanna fyllde 1 år!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: