Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Gösunda tur och retur

Kategori: 2008

Idag gick turen först "mellan" slingan här och sedan drog jag i väg med vagnen över bron och vidare upp över backarna till gösunda! Jag kan säga att det kändes ganska mycket i vaderna uppöver!
Men det var en underbar dag solen sken och det var så himla skönt!
Det tinade bra idag också rena rama vår vädret, en km hemmifrån  dog mp3:n batteritorsk och helt plötsligt blev det såå himla tyst, undra varför??




Medans jag var ute och gick gjorde Klara "negerbollar"
(sorry chokladbollar)
Och vem mumsade på dem då? jo jag naturligtvis
som verkligen behöver dem...
haha

Nu sitter Klara å Lillan å tittar på oliver & gänget
väntar på att singing Bi ska börja!
(De har smaskat glass och haft en riktig mysstund)

Jag ska väl ner till tvättstugan å ta igen lite tvätt men det torkar
sååååå sakta för allt kan man ju inte torktummla!

Nu ska jag be till högre gudar att Lillan sover gott i natt och inte håller oss vakna
inatt var hon vaken mellan 00,30 och 0530 sen somnade hon
och vi sov alla tre till tio på fm! skönt!
Hon är väl inne i nån växt fas igen så några nätter får vi väl vara vakna
men vi är ju sååå bortskämda med att hon sover!

 Nu måste jag ta Johanna för det är nog mat time igen!

 image216

Kommentarer


Kommentera inlägget här: