Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Mommen har namnsdag! Grattis!

Kategori: 2008

Idag är det


image170
 Den 3/3-08

 Idag tog vi en underbart härlig sjusovar morgon mmmm
sen grejjade vi undan å for till stora staden
jaja till birsta då!
Som vanligt handlas det lite fööör mycket men som vanligt till flickorna..
 
lillan har även fått prova att hoppa i hoppgungan i kväll
och hon var lite veksam först men sen hoppades det som bara den så nu hoppas 
jag att dörrkarmarna håller...

I går var vi och tittade på lillkusin


Han är bra söt Lille Edvin!


Men inte ville han öppna ögonen och titta på moster heller..
han sov under hela mitt besök men jag var fräck nog att 
snusa lite på grabben...
Men han öppnade ögonen när jag klädde mej för att åka hem
typiskt alltså...

 Mammas vilde    

 
Visst är hon sååå himla söt min guld klimp!


Jag hatar verkligen bilder på mej själv
men här är jag å mumsan iaf..

Nä nu ska jag ta å ta hand om mitt lilla spöke för hon är verkligen missnöjd nu
börjar bli sovdags så lite mat kanske ska passa fröken..

go jäntan vår!
ha det gott allehopa
ses nått va
image181
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Snacka om att vara likt sin mamma då....Gulliga båda två ;O)

    2008-03-04 | 23:26:37

Kommentera inlägget här: