Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Runt och maskerad....

Kategori: 2008


I torsdags eftermiddag vände sig lillan för allra första gången alldeles själv
hon har inte vielat ligga alls på golvet men nu när hon lärt sig att vända sig gör hon det gärna!
Senare på kvällen använde hon babygymmet som nått man hänger knäveck i
för båda benen var på babygymmet men då han jag inte med mä kameran man ska ju vara så snabb jämnt och det är ju inte jag... det blev heller inga snabba kort när hon vände sig men före och efter bidde det så de kommer här:
                 image207                    
Nöjd blev hon iaf!

I går skulle Klara på maskerad disco på skolan, och som vanligt är vi ute i sista stund
med att hitta nån kostym
men som tur är har jag en kreativ och duktig mamma
som har saker i sina gömmor!
För många år sedan sydde hon en kostym till Elin, som Klara nu fick låna
så här blev det:
      
En jätte söt Rått fröken!
Klara blev hel nöjd och vann pris för bästa utklädnad så lyckan var verkligen stor!


Annars är vi förkylda så det står snorigt till...

Inatt har Lillan haft det jobbigt att sova hon tror att min tutt är en napp som man kan ha i
munnen hela natten!
Vilket inte jag har så god lust att ha
så tre i natt bidde det lite välling i flaska och ett par timmar i vagnen
jag sov på soffan vilket inte var alldeles för bekvämt, haha
sen sov vi vidare i vår säng till åtta
så lite matt är vi allt i dag men Johanna somnade snällt i sin vagn bara vi alla klivit upp
på morgon sidan typiskt alltså!

I går besiktade Danne 940:n två 2:or blev det men det är nog snabbt åtgärdat för
 nu är det bara att tuta å köra igen !!
Så nu har vi tre volvo bilar som är besiktade helt otroligt alltså men min går ju ut snart och den ska väl säljas så det kvittar väl hur den är för min skull iaf...

Nu ska jag vara lite sällskaplig med mina kära
höres..!
Kramiz från

image214


kunde inte låta bli denna
 söta bild på
JOHANNA
!

Kommentarer

  • Madde säger:

    ja vart väldans invecklat, men du fattade iaf :-) ska försöka hjälpa dej nåt åxå med designen.. har nu sagt det länge :-D

    2008-03-15 | 13:10:21
    Bloggadress: http://madelin82.blogg.se

Kommentera inlägget här: