Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

En rullande liten

Kategori: 2008


Hur har er natt varit?
Min natt har varit väldigt väldigt sovande
Lillan hade svårt att sova men efetr en extra slurk ersättning har hon sovit hela natten lång och sover faktiskt ännu så jag aka lägga mej en stund till jag med skulle bara kolla runt lite här innan.

Klara har gått till bussen och jag har läst tidningen.

I går fm sov Johanna på soffan och jag satt som vanligt vid datorn
helt plötsligt låg lillan på golvet och grät tar upp henne men inga synliga skador och inte är hon vaken heller tar henne i famnen och hon gnyr lite men sover så gott
konstigt, hon måste ha varit bra trött min lilla docka.
Hon ramlade ur min säng också förra veckan men då satt hon bara på golvet nedanför och lekte
en konstig liten unge...
Men sååååå himla goo.

Nä nu ska jag sussa några minuter till sen ska vi åka och väga lillan tror jag.

Kramiz

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Här har vi sovit som stockar med!! Tror jag har snarkat i tolv timmar ...välbehövligt :-S

    Skulle ha vägt Putte igår jag med men är ju så satans förkyld :-( Får bli till veckan!

    Hörs, kramen!!

    2008-05-07 | 09:56:55

Kommentera inlägget här: