Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Helgen

Kategori: 2008

Har varit hur skön som helst
Solen har skinit som aldrig förr och det har kännts som sommar
igår var vi och slängde i krokarna i vattnet för att kolla om fiskelyckan va med oss
men den enda fisk vi lyckades fånga va nog Johannas plasfiskar
 haha
 Men vädrets makter var på vår sida iaf så det blev go fika på bryggan i stället.
inte dåligt det heller.
  
så nu har Johanna varit på sin första fisketur!

På kvällen bjöd Ingemar på grillat himla gott alltså
och sen blev det lite kubb och jag kan
säga att min sambo är helt värdelös å ha i sitt lag
hihi
Och till schlagern så bidde det kaffe och bullar
en hel skön kväll
vi åt middag här ute vid parkbänken
och det var alldeles vindstilla
MMM

Idag har jag gått lös på vardagsrummet rivit och rafsat iallt och om
Danne hade orkat hade jag möblerat om men det blev lite av det iaf.
Putsat fönstret i vardagsrummet blev det oxå
och jag måste nu iväg och kolla in några nya gardiner dit
få se vad veckan som kommer bjuder på.

Mina älsklingar

 
inte allt för muntra på kvällssidan
men söta ändå!

Nä nu ska jag glo på tv:n och mysa med min lilla dotter 
den stora har precis klättrat upp i sängen.

 Så Kramiz med er


Å ni alla MAMMOR jag hoppas ni haft en underbar dag!!

Jag blev iallafall ihågkommen
av Klara med vackra kort!
Och en härlig dag med mina barn!
Det räcker för mej!
Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: