Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Idag strålade solen

Kategori: 2008

mot oss igen och det var så varmt och härligt.
Jag och Johanna tillbringade dagen hos Kristina och Emil
en timmes prommenad bidde det och det var sååå skönt
sen lunchade vi på altanen och sen blev det en skön eftermiddag
på ett täcke på gräset
mmmm


så jag har fått färg på mej idag och lillan med
nu är jag super duper trött av all härlig frisk luft
Johanna var också trött men kunde licksom inte finna någon ro
men somnade efter en timmes kämpande i sin egen
säng mamma gick segrande ikväll.
Jag känner mej ganska stolt att jag inte gav efter och lät henne sova i min säng hur lockande det än är när hon gråter och vill vara i mammas säng.
Jag vill gärna sova  på nätterna ock¨så inte vakna 78 gånger av sparkar och sånt.
Hon har licksom sovit i sin säng i några nätter och jag känner mej mer utvilad.
Hon sover hela nätter i sin säng så jag tänkte om man tjuras på att lägga henne i sin säng så vänjer hon sig nog snart. Elak mamma hon har.

Sen känns det som om min tid inte alltid ger Klara rättvisa men hon är så duktig och snäll och hjälper till så gott hon kan. Undra vad hon blir när hon blir stor??
Snart är det sommarlov och då är Klara hemma mera än nu och då kan vi få mera tid ihop
och inte bara vara ensamma när det är läxhjälp.

Jaja det blir nog bra i slutändan..

Nä nu ska jag dusch och sen sova
min sambo dyker väl in när jag har somnat
(som vanligt)
Kramiz

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Va du är duktig på att promenera!! Själv kommer jag inte igång alls...Och nu börjar man få "beach ångest", hehe.

    Ha en bra helg!

    2008-05-30 | 07:54:22
    Bloggadress: http://sgradin.blogg.se/
  • Bodil säger:

    Ja du sofie hade jag inte haft Johanna och vagnen då vete tusan om jag kommit mej iväg! Kram

    2008-05-30 | 08:55:46
    Bloggadress: http://trollmammas.blogg.se/
  • Anna säger:

    Ja åren går fort. Det märker man ju på barnen. Jag känner mig inte äldre.



    Hoppas att ni har det bra.

    Kram

    2008-05-30 | 22:05:54
    Bloggadress: http://voxberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: