Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Lördag

Kategori: 2008



Idag vaknade Johanna klockan sju ja det gör hon ju nästan varje dag men idag fick hon tissen och så låg vi och myste i sängen och lyssnade på "Ring så spelar vi"  det är ganska härligt men så vid åtta var jag ut efter tidningen och sen har lillan ätit gröten. Nu reisar hon runt här i gåstolen och gör livet surt för kissarna hihi

De andra två i vår familj ja de sover ännu vilken himla tur de har...
Men Johanna ska väl snart sova igen så ska jag dusha lite
för ev idag ska vi åka bort
så då vill man ju vara ren och inte lukta bebisbajs
så illa är det inte men det skulle vara skönt att få dusha själv.

Här i helgen ska det göras ett ryck i förrådet för att leta fram DOP filmen sen Klara döptes
ska lägga över den på DVD eller min pappa ska....
När man ändå är i förrådet kanske man ska leta fram lite mera kläder åt lillan efter Klara
 och lite bebis leksaker som är lite kuliga hon börjar lessna på sina nu...
Sen kanske man ska ta fram sitt delen till vagnen också och se om hon gillar den men jag tycker liggdelen är perfekt så länge det jäklas med att vara kallt ute den är ju lite varmare och ombonad
herregud jag tror jag har blitt pensionär hör ni hur gammal jag låter.

Idag i tidningen va en "gammal" kompis med som nyss fått en liten son
vad roligt och Grattis Jessica till lille Linus.

Nä nu står lillan här och drar i min stol undra vad hon vill??
mysa med mamma kanske!



Kommentarer

  • Jessica säger:

    tack tack (=

    vad roligt att höra att det inte är bara jag som får kliva upp tidigt när andra får sova ut (=

    2008-05-17 | 22:09:32
    Bloggadress: http://lammet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: