Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Uppe med tuppen

Kategori: 2008

vet jag väl inte om vi var direkt för det var ganska så motigt att kliva ur sängen imorse... igen ska det inte vara lättare att komma upp när solen strålar in genom fönstret???
Jaja så är det inte här iaf!

Har haft tvättdag idag och det är ju inte så kul men skönt då det är gjort.

Nio imorse var Johanna och jag på vår dagliga morgon prommenad och Johanna hade somnat så jag knatade in till Ylva en liten stund och drack en kopp kaffe. Liten och liten stund dit kan man inte gå på en snabb visit för vi har alltid så trevligt! Men tolv gick vi hemöver iaf för att äta lunch.

Dagen har gått ganska fort och Johanna har gjort vissa framsteg idag hon har lärt sig att ta sig fram lite för egen maskin när hon ligger på golvet ålar hon sig både framåt och bakåt och sen drog hon upp sig i krypställning och snart bär det väl iväg på riktigt!
 
Johanna hade sängkamrat igår men då kunde ingen av dem sova!!

Nu sover hon iaf  men hon har verkligen ingen som helst lust att sova på kvällen (lik mamma kanske) så nu sitter jag här ensamen igen och funderar på vad jag skulle kunna göra härnäst jo jag har massor med göra men inget som duger riktigt kanske ska man bara softa i soffan en stund.
Min sambo ja han har bokat sig i garaget ikväll igen... suck!

Snart drar BINGO tiden igång igen och jag vill verkligen åka nått i sommar
många tycker att det är fånigt och tantigt men jag struntar i det
jag älskar spänningen och kamraterna och fikat.
Länge leve sommaren.

Ha det
Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: