Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

~*~

Kategori: 2008

Nu har helgen flugit förbi!
Och Inget bloggande har det varit det har inte funnits tid helt enkelt.

Jag jobbade från 13 på lördag och hela dagen igår så man är rätt nöjd ändå!
Idag när jag kom hem hade Danne stekt lax och det var så mumsigt.

För första gången på hela veckan åt Johanna någorlunda med mat hon har haft en liten svacka och ska helst bara ha bulla och festis och glass och nudlar och smörgåsar då förståss. Gröt bojkottar hon helt och välling går bara i på kvällen elller natten hon har ju börjat ätit ett natt mål vid två det slutade hon ju med för längesen...
men nu är det tydligen så att hon är hungrig då
så bäst att ge henne Tutta då.

När jag ätit middag idag tog jag tag i min sambos slapphänthet
och städade plockade fram diskbänken diskade plåtar och damsög golven och torkade dem så nu är det fint för ett tag iaf!!  Mitt i allt kommer Klara hem från en match dag på alnön och är super duper hungrig så fram med mat igen.
Johanna får bada en stund och sen är det nattis med lill gumman klockan åtta.

Det känns som om jag precis fått en lugn stund att sitta på rumpan.



Klaras innebandy matcher gick bra idag trots att vi inte kunde följa med och hejja på henne 2 vunna matcher och en oavgjord så denna säsongen börjar ju super bra hoppas det håller i sig.
TACK  till Eva som lät Klara åka med dem!

Nu tror jag att det är dags för Klara att göra kväll
och snart för mej med jag orkar snart inte vara uppe
och inte är det nått bra på tv:n heller.

Jaja ha det så gott govänner!

Kramizar
från mej och snarra påsen



Kommentarer


Kommentera inlägget här: