Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

~

Kategori: 2008

Jag har så himla ont i huvudet
Man skulle tro att man varit på världens fest men så är ju ikke fallet
har bara en hemsk skallebank!
Suck!
Och den har kommit och gått i flera dagar.

Det går väl över skulle jag tro!

Idag har vi inget på tapeten alls
utan myser väl lite inne om det inte blir varmare ute
så vi kan gå ut och leka lite.

Men nu har Klara gått till bussen och ringt som hon brukar att hon kommit fram.
Det är skönt tycker jag att veta att hon väntar där hon ska.
Ja jag vet HÖNSMAMMA!!

Så nu ska jag krypa ner i sängen igen och mysa med lillan
det är så himla mysigt.
Hon ska väl ha Tutta om ett tag men för hoppningsvis försvinner
skallebanken om jag får vila lite till!

Kramizar så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: