Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

~Fy 17..

Kategori: 2008

Vad det blåser idag
Johanna och jag var ut en liten stund men det blåste rakt igenom kläderna..
burr
så vi for och handlade i stället.

NU har lillan ätit lunch och hon åt faktiskt ½ burk och 2 mandariner så nu är det bara att sova men det verkar vara full fart på henne just nu men det vänder ju fort...

Idag har jag inget för mej alls
då jag städade igår det är faktiskt rätt skönt
har lite ont i ena höften så det är nog säkrast att ta det lugnt.

ev skulle vi få främmande ikväll så kanske man ska baka en kaka senare om Johanna somnar..
För det gillar lillan iaf bulla och kaka det är livet!
Kanske ska man ta å baka bulla nån dag?
Just nu är det tomt på den fronten i min frys eller kanske pizzabullar..
det är ju gott!

Kramizar


Kommentarer

  • Anna säger:

    Åhh vad gott med pizzabullar! Det var länge sen jag åt.

    Hoppas att allt är bra med er!

    Kram

    2008-11-10 | 16:09:06
    Bloggadress: http://voxberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: