Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

~Gokväll~

Kategori: 2008

Snart är det dags att krypa till kojs och bli sövd av John Blund
Jag är faktiskt rätt trött.

Idag var vi till stan i ett mysigt ärende ;-)

Sen åt vi en god lunch på Lizas
jättegott.

Lillan och jag var på birsta city och där passade jag på att föreviga min lilla madame
 när stjärnstudio ändå var där.
Hoppas att bilderna blev bra!!
Fotografen var en super härlig tjej!

Johanna somnade i bilen när vi for hem där vid två och vaknade till när jag bar in henne
men somnade om i min famn och sov så gott i två timmar till.
(hon vaknade fem)
Jag slumrade jag med en timme med henne på magen det var så mysigt för så är det aldrig annars.
Nackdelen var väl att hon inte kunde sova förrän singing be var slut
men det är ju inte varje dag hon sover 5 timmar heller.

Klara har varit hos en kompis på em och jag hämtade henne där i kväll!

Nu måste jag nog snart ta fram tändstickor till ögonlocken....

Nattis med er alla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: