Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Helgonacupen-08

Kategori: 2008

Idag tog det verkligen emot att stiga upp 07,15 ringde klockan på en LÖRDAG blääää men vi masade oss inte upp förrän halv åtta och vi fick väcka lilla stackars Johanna som säkert velat sova vidare ett tag till.

08,45 var vi i fränsta på sporthallen för idag skulle den årliga Helgonacupen vara. Johanna sov nästan ännu då vi kom dit och vaknade inte riktigt till liv förrän till tio...hihi
En riktig bra plats hittade vi där lillan kunde leka och röra sig ganska så bra.
Klaras lag gjorde bra ifrån sig och slutade på en 3:dje plats ett steg bättre än i fjol. En fin medalj bidde det!
Johanna lilla gumman var så snäll hela dagen lekt och skrattat och fikat och varit nöjd men vid två blev det lite för mycket och hon orkade inte utan somnade sittandes i min famn... (när det hände senast vet jag inte) Jag fick klä på en sovande lill docka som sov så djupt att absolut inget kunde störa henne ;-)
Hemma la jag henne i vagnen och hon sover ännu tre timmar senare hon behöver nog sova igen lite tid.
Vi andra är rätt så trötta vi också för min del är det rätt jobbigt att sitta rakt upp och ner i 6 timmar och jag vet att min sambo delar min åsikt... 

Nu har vi ätit upp resterna sen igår men likt förbenat är det kvar.. Bara att stoppa i frysen.

Höres mera en annan dag! nu vila en stund!!

Kramiz


Kommentarer

  • Sofie säger:

    Hej å hå!

    Nu har jag lite mer tid att hjälpa dig med blogg designen om du vill... MAILA mig om vad du har för ideer & ev bilder :) Säg gärna vilken färg/färger du vill ha oxå!

    Kram från grannen*

    2008-11-03 | 23:53:33
    Bloggadress: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: