Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

~ Idag har vi varit och lekt~

Kategori: 2008

Med go emil!
De leker ganska bra nu fast de kivas ju imellanåt också..
men vilka barn gör inte det?
Skönt att komma hemmifrån några timmar Hade absolut ingen som helst lust att städa så jag lämnade hemmet precis som det såg ut energin var lite bättre när jag kom hem iaf! Lillan var så himla trött efter några timmars lek att hon somnade i bilen vid tre och vid halv sex var Klara ut och kollade om hon tänkte vakna och då sov hon bara med ett öga så min lilla kallkindade gumma kom in då.
-13 stod mätaren på då!

Nu ikväll har Danne grejjat med bilarna så nu rullar min gamla 740 igen tro jag blev glad att det igentligen bara var ett skit fel på bilen vi som bytt grejjer för tie tusen!
Suck!
Nu får den vila inne i garaget och 940:n ska nu få nytt batteri så jag hoppas att den startar imorrn bitte och inte är strömlös som den varit några dagar.
För imorrn måste jag åka på jobbet för det är min favvomat då!!!

Nu ska jag nog kolla om det är nått bra på tv:n
och så ska jag väl fortsätta leka med lillan och Klara ska snart gå å sova!

Kramizar



Kommentarer

  • Maria säger:

    Ja fy va kallt det vart i kväll.

    Långkalsongerna åkte på i kväll.

    Kram

    2008-11-25 | 22:16:04
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: