Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Uppe med tuppen

Kategori: 2008

Eller före tuppen idag tror jag
Johanna vaknade före innan Danne hade vaknat så han kan jag ju inte skylla på
hon hade väl ingen lust bara att sova längre än halv sex
Suck för mej

Kämpade iaf på till 05,45 med att dricka välling men så kom kissse in och Johanna kunde omöjligt sova nått mera bara upp och leka jag tog mitt täcke och kudde och la mej på golvet i v-rummet men när hon kastat bollar på mej en stund och spelat på alla spelande leksaker så var det bara att ge upp.
Halv sju väcker hon Klara och nu är det dags för frukost nr 2..

Och sen kanske det är sängen igen för mammas lilla råtta
Klara ska ju iaf ha hjälp nu med klädväljningen så det matchar
jag HATAR när det inte ser bra ut och färgerna ska ju matcha eller hur??
Danne tycker att jag är liiite väl noga på den fronten..
Men så är det iaf!

Höres senare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: