Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Det gäller att hålla många järn i elden

Kategori: 2008

Nu har lillan också vaknat eller det gjorde hon för en timme sedan och då hade JAG varit så finurlig att jag ställt vällingen brevid henne innan hon vaknade så hon tog den i sömnen och åt.. vaknade nöjd och glad och MÄTT!!
Nu har hon fina kläder på men har hunnit söla ner tröjan med mandariner...

Jag har bakat en kladdkaka eller den är i ugnen till eftermiddagens BODA.
Dags igen att vara där och roa barnen... Det gick ju bra sist.

Men helst hade jag velat säga NEJ och dra till stan men vi ska göra det imorrn i stället Klara och Maja ska på bio och jag vill kolla runt lite....

Man måste väl vara snäll och duktig ibland också??!


Mammaringde och frågade VAD ska jag köpa åt Johanna...
presentkort är ju bra faktiskt
även åt en 1 åring!!

Nä nu är lillan hopplös och jag måste kolla kakan

kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: