Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Eftersom det blev

Kategori: 2008

vinter och snö bara så där i går så drog jag och mina flickor även idag till stan
Klara behövde akut en ny vinterjacka då jag inte har så mycket mera tid att gejja sånt innan skolan på måndag
men nu har hon både nya fina stövlar och en fin vinter jacka.
helt perfekt!

Även köpt den där presenten till lillan och jag hoppas hon vill leka med den...

Sen handlade vi kalas mat och fika tillbehör men måste åka en sväng imorrn bitte om inte min sambo är på hem väg för det är ju alltid nått man glömmer... suck.

Ja min sambo eller den där saken jag delar postlåda med :-)
Han kom hem i går em för att lägga på vinterdäck och vara med oss
och hämta grejjer på firman
Men så var han tvungen att åka tillbaka imorse för de var inte klara ännu kanske sent ikväll...
Jag kan säga att Dannes chef får det snart hett om öronen då han inte håller vad han lovar Danne HADE ju fått ledigt idag och imorron för att det är lov för Klara och att vi skulle hitta på nått och fixa inför kalaset imorrn men som vanligt får jag fixa allt själv med tårta och sånt. Sen ska syrran och lille Edvin stanna på middag imorrn så jag ska göra köttbullar senare eller inatt då Johanna somnat...

Nu har jag "bara" köket kvar att ge en omgång men jag ska ju grejja så det gör väl sig själv antar jag.

Min lilla klätter apa klättrar verkligen på allt hela tiden och pillar på allt
Hon fick några nya saker idag som jag handlat på loppis i måndags men det står det ju inte på dem.
I kanon skick dessutom för en liten liten slant
det kanske roar en liten stund iaf!!

Kramizar

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Tänkte komma imorr´n förmiddag vi, så är det nå´t som fattas kan vi ju ta det på vägen!

    Kramen

    2008-10-30 | 21:03:42
  • Kristina säger:

    Tänkte komma imorr´n förmiddag vi, så är det nå´t som fattas kan vi ju ta det på vägen!

    Kramen

    2008-10-30 | 21:04:04
  • Bodil säger:

    va bra i så fall hör jag av mej! Kramiz

    2008-10-30 | 21:10:22
    Bloggadress: http://trollmammas.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hejhopp! Ha en trevlig kväll! :)

    2008-10-30 | 21:12:28
    Bloggadress: http://emmiealina.blogg.se/
  • isa säger:

    hej:-) de blev borttaget nu när kommun gjorde om vårat schema..men de går ju bra om de är på en helg som ni har..å så skrev chefen att de de bara var några få undantag..men på varje rad varje vecka i 6 v. är de så:-(

    men ingen är nöjd med detta!

    ska ha apt nästa v. få se vad som sägs då.

    kram karm

    2008-10-31 | 14:14:05

Kommentera inlägget här: