Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

~~~

Kategori: 2008

Nu har jag inte bloggart på några dagar igen
tråkigt för er som kollar in varje dag!

I helgen har det varit fullt upp jag har jobbat mycket och i går kom min pappa på besök han har varit på klassfest i helgen så han hälsade på dagen lång vilket var roligt för vi ses så sällan!

Idag tog jag och Johanna sov morgon igen ...
jag var upp och hjälpte Klara i väg till bussen men sen kallade sängen igen
härligt!!

Sen var vi och handlade lite bra att ha saker och så var vi in på Björnbiten och köpte med oss en kycklingrulle hem och den var så jäkla god men både jag å Johanna tröck i oss det vi kunde men ändå blev det kvar.
men nu är vi proppmätta!!
Efter lunchen packade jag ner lillan i vagnen och gick en liten sväng orkade inte nått långt men det var skönt att komma ut!! Solen skiner och det är skööönt ute.

Lillan sover fortfarande och jag hoppas att hon sover en stund till
hon har börjat att bara sova en gång om dagen men ändå vill hon inte i säng på kvällen.

kramizar

Kommentarer

  • Katrin säger:

    Haha, jasså du tycker det. Kram

    2008-10-21 | 22:33:33

Kommentera inlägget här: