Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

jag är så trööött

Kategori: 2008

Idag har jag jobbat och jag kan säga det var verkligen full rulle hela dagen!!
Många sjuka och tunga
Tror man jobbar på sjukhem men så är det inte klassat...
...än iaf!!

Danne hade också lovat att jobba idag och när barnvakterna lyste med sin frånvaro så fick flickorna komma till mej på jobbet efter två och Danne fick fara och jobba i stan.
Måste säga att de skötte sig såå bra.
Johanna somnade och Klara ritade lite.

Nu är jag såååå himla trött det blir en tidig kväll i kväll!
Nu sitter flickorna i duschen och myser och jag har slängt i en maskin så Klara har några rena kläder i morrn kan ju vara bra men jag tycker att det räcker sååå med EN enda YNKA maskin.

Nä nu ropar flickorna att de är klara så det är väl bästa att jag tar fram
badlakanen...

Snart dags för att sooooooooooooova
YIPPII!!

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: