Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Kallt var det idag också!

Kategori: 2008

minus 3,3 grader då Klara gick till bussen för 25 minuter sedan burrr
Det är då tur att det är fint på dagarna.

Igår var jag och jobbade lite var lite av en kontorsråtta och det trivs jag med
att få sitta med papper i stället för det andra springet!
Johanna hon var hos mommen och de var ute större delen av dagen!

Kvällen var lugn..
Klara for och badade och vi myste här hemma
jo lillan hann ju äta lite kissemat och kleta ner sig ett par tre gånger men annars var det lugnt!


Idag ska vi väl gå ut har inte bestämt mej ännu om jag ska gå på APT eller inte den som lever få se det beror ju på om vi har nått roligare för oss.
Annars ska det väl bli en prommenad
(Om jag orkar)

Nä nu ska jag ringa ett samtal!!

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: