Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Solen skiner idag

Kategori: 2008

och det är så skönt!
Men det var en MYCKET kall morgon!

Johanna och jag tog en härlig fm:s prommenad i solen och gu så man myser
Lillan somnade och det är ju skönt hon måste fortfarande sova 2 gånger på dagen annars blir det fel!

Det jag saknar är väl lite vuxen prat
men jag är inte så duktig på att ringa och fara nångonstans heller så vad kan man begära??
Dagarna går liksom ändå!

Nu börjar det dra ihop sig till Lillans 1 års dag bara 2 veckor dit och jag funderar och funderar på vad jag ska hitta på åt henne men en liten tripp ska kanske få det att klarna....

Nästa helg funderar jag på att fara å bada i Matfors där de har varmt bad på helgerna blev så sugen då Klara var i väg till fränsta å badade i går.
Ska ni med K??

Nä nu ska jag sätta mej i soffan ett slag och bara vara LAT!!


Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: