Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Skärtorsda´n

Kategori: 2009



Ska NI fara till blåkulla i kväll??
Jag måste väl ta en tur dit så jag inte missar nått kul men man vet ju inte om man missar det ändå... bebben har ännu inte direkt annonserat sin ankomst.

Mer än att jag har sammandragningar hela tiden har haft det hela natten
och att det känndes i natt som om allt skulle ramla ut och jag har besvärligt att gå i dag! Men det är ju bara att härda ut! Vill det sig illa så har vi ju 1,5 vecka kvar...

Johanna är på dagis idag och leker med alla barnen inte det roligaste vädret grått och trist men hon ska ha påsklov nästa vecka så det är bästa att hon leker i från sig idag! hihi

Ska fara till Thammar sen för Klara skulle ha musdräkten och så ska hon och klassen stå utanför konsum idag och ha lite försäljning! Jag bara hoppas att allt klaffar idag!

Nä nu ropar soffan och min bok på mej!

Kramizar



Kommentarer

  • Sofie säger:

    Jajemen, vi tjuvstartar ;-)

    GLAD PÅSK!!

    2009-04-09 | 16:30:10
    Bloggadress: http://sgradin.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Ha en Glad Påsk nu då, och hoppas att bebben vill kika ut snart;) Kramar

    2009-04-09 | 19:08:29
  • / M; säger:

    Glad påsk på dig ;)

    2009-04-09 | 19:10:22
    Bloggadress: http://mobina.blogg.se/
  • Maria säger:

    Glad Påsk på dig gumman.

    Hoppas ni får en riktigt skön helg.

    Kramiz

    2009-04-10 | 09:40:54
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: