Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Slappardag

Kategori: 2009

Idag har det inte hänt så mycket här på nedervåningen på viskansvägen 2
vi har myst i soffan och slappat
tanken var att vi skulle gå ut efter frukosten men vi fastnade inne och lekte istället och sen huxflux så sov Johanna på soffan och ja då tog vi tillfället i akt att vila lite vi också! =)

Klara kom hem strax före ett och packade ner lite grejjer och drog med cyklen till maja för de skulle ut och cykla och ville ha glasspengar och det är välklart tyckte jag fredag och allt och dessutom varmt och härligt!
Och nu har ungen blivit stor för nu rök min cykel inte för att jag tänkt cykla men ändå! hihi

Vi har varit och handlat för första gången med båda småbarnen med och jag kan säga att numera ska jag bara handla på kvällstid när Danne är hemma eller så får han göra det! Eller att vi gör det tillsammans!

Vi grillade till middag idag och det var så himla mumsigt och naturligtvis äter man alldeles för mycket.
Hoppas vädret håller i sig så vi kan grilla nästa helg också det är ju låååånghelg så jag hoppas att vi har några kamrater som vill grilla med oss i så fall!!
"blink"

Idag har JAG bestämt namn åt min lilleman och jag hoppas att det ska passa för det dök upp från ingenstans och ja det smakade bra må jag säga!
Så numera ska lilleman bli kallad för:

PETTER!!

Det avr verkligen inget namn jag fundrat på tidigare så det kan gå va!!

Näe nu ska jag ta å göra kväll
ska var på sjukhuset och BBH kl08,00 imorgon bitte
hujedamej vilken underbar tid =)
Men allt går väl!

Nattis och all världens kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: