Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Underbart påskväder

Kategori: 2009

Så nu är påsken över
och massa av tussilago finns i dikena hur underbart är inte det??


Min enda nackdel är väl att bebis INTE har kommit ut än så där får NI allt vänta lite till!

Men vi var in på koll igår kväll och natt då jag haft värkar hela dagen men de försvann som i ett trollslag när jag klev in på förlossningen... suck!  Men bebisen hade lite väl höga hjärtljud så vi hoppas att det är på G nu!
Var iaf öppen 3cm och så var de där nere och retade så vem vet snart kanske den kommer.
Har kraftig mensvärk iaf så vi hoppas att den lill* kommer ut snart!

Johanna sov borta över natten för ALLRA första gången
och det hade gått super bra. Så nu vet jag ju det också!

I påsk har vi varit hemma till största delen och varit ute Johanna har suttit i alla vattenpölar =)

Imorse var det ju bara Danne och jag hemma så vi invigde parkbänken och åt vår "romantiska" frukost på uteplatsen! Helt jäkla underbart =)

Nä nu ska jag plocka ihop i köket och hålla i gång lite
hade funderingar på att åka på jobbet och mysa ner mej i stolen men jag får se hur det blir med det!

Kramizar



Kommentarer

  • Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas säger:

    Åh men då är det på gång iallafall nu, vad jobbigt med denna väntan (kan jag tänka mig)!

    Men den som väntar på något gott ;)

    Kramar

    2009-04-13 | 19:58:31
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Lät mysigt med frukost ute i vårsolen :)

    2009-04-13 | 20:04:55
    Bloggadress: http://sgradin.blogg.se/
  • Maria säger:

    Bebben kan ju inte stanna där inne hur länge som helst. Lite blyg kanske...fniss.

    Kram

    2009-04-13 | 23:03:50
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: