Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

en liten bit in i december

Kategori: Johannis

har vi kommit nu nämligen till lucka nr 3
Klara gillar årets adventskalender men själv har jag inte sett en sekund och vet knappt vad den heter =)

Idag var Johanna på besök hos tandläkarna och fick en jätte fin docka en IPAN har nu flyttat in hos oss. Nått med att visa sina kritvita tandrader det ville inte lill dockan men en ring ur lådan det ville hon allt ha!
snäll och artig är hon iaf min lilla!
Sen blev det dagis för lillan och idag har hon varit utan blöja för första gången på dagis och jag hade förväntat mej en påse med kisskläder men ikke det.
Mammas duktiga flicka =)

Petter och jag for till Katrin och Petter sov ute på hennes balkong i över tre timmar i kylan.
Fika och lunch blev jag bjuden på
TACK för det!
Petter vaknade och lekte lite men visade också upp hur duktig han är på alla sätt och hittade snabbt kökslådorna som gick fasligt lätt att få upp.. hihi

Sen har vi bara slappat vilket är min favvosysselsättning nu för tiden =)

Näe nu ska snart småttingarna i säng

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: