Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Lucka nr 7

Kategori: 2009

har vi idag kommit till!

 

Idag är Johanna hemma för hon var febrig och loj igår kanske inte helt hundra idag heller men feberfri iaf =)

 

Jag får absolut inget gjort idag känner mej så himla trött slö

kommer mej licksom inte för med nått fast jag har hundra saker som borde fixas...

jaja jag brukar komma igång mot kvällen =)

 

Petter sover ute som vanligt och snart ska jag åka ner till mamma för Johanna ska vara där medans jag åker på utv.samtal på dagis Petter ja han får väl hänga med helt enkelt =)

Sen ska jag handla lite mat sill potatis å ägg blir det idag en riktig bondmiddag barnen vill säkert ha korv istället för sill =) Å jäst måste jag inhandla jag ska ju baka nått gott sen också...
Jag provade att baka lite olika saker igår också men inget blev som jag tänkt mej kanske bättre lycka idag??

Petter har flera gånger i helgen lagt sig att vila i kattkorgen hihi
han är för rolig men lillprupp =)

Nä nu måste Johanna få på sig några kläder om vi ska hinna med oss!

Kramiz

Kommentarer

  • Madde säger:

    Ja, inge kuligt alls :-/ menmen, har jue ett nytt datum att spräcka, den 15 då de sätter igång mig, kanske h*n behagar komma före?! Kram

    2009-12-07 | 13:54:12
    Bloggadress: http://madelin82.blogg.se/

Kommentera inlägget här: