Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Min favorit låt i text format!

Kategori: Ville (min ängel)

A Place Nearby"

I entered the room
Sat by your bed all through the night
I watched your daily fight
I hardly knew
The pain was almost more than I could bear
And still I hear
Your last words to me.

Heaven is a place nearby
So I won't be so far away.
And if you try and look for me
Maybe you'll find me someday.
Heaven is a place nearby
So there's no need to say goodbye
I wanna ask you not to cry
I'll always be by your side.
You just faded away
You spread your wings you had flown
Away to something unknown
Wish I could bring you back.
You're always on my mind
About to tear myself apart.
You have your special place in my heart.

Always heaven is a place nearby
So I won't be so far away.
And if you try and look for me
Maybe you'll find me someday.
Heaven is a place nearby
So there's no need to say goodbye
I wanna ask you not to cry
I'll always be by your side.

And even when I go to sleep
I still can hear your voice
And those words
I never will forget




A Place Nearby"

Jag kom in i rummet
Satt vid din säng hela natten
Jag såg din dagliga kamp
Jag visste knappt
Smärtan var nästan mer än jag kunde bära
Och ändå hör jag
Dina sista ord till mig.

Himlen är en plats i närheten
Så jag kommer inte vara så långt borta.
Och om du försöker leta efter mig
Kanske du hittar mig en dag.
Himlen är en plats i närheten
Så det finns ingen anledning att säga adjö
Jag vill be er att inte gråta
Jag kommer alltid vara vid din sida.
Du bleknade bara bort
Du sprida dina vingar du hade flugit
Bort till något okänt
Önskar jag kunde ta dig tillbaka.
You're always on my mind
Om att slita mig isär.
Du har din speciella plats i mitt hjärta.

Alltid himlen finns en plats i närheten
Så jag kommer inte vara så långt borta.
Och om du försöker leta efter mig
Kanske du hittar mig en dag.
Himlen är en plats i närheten
Så det finns ingen anledning att säga adjö
Jag vill be er att inte gråta
Jag kommer alltid vara vid din sida.

Och även när jag somnar
Jag kan fortfarande höra din röst
Och dessa ord
Jag kommer aldrig att glömma



Detta är verkligen min favorit låt

fast nu i text format =)

Kramizar


Kommentarer


Kommentera inlägget här: