Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Bättre idag =)

Kategori: 2009

Johanna mammas lillgumma hade svårt att sova då hon sovit för mycket på kvällen typiskt pappis att göra det enkla =) Men klockan sju bestämde Klara att nu fick det vara färdigsovet för lillan så hon blev väckt och det var faktiskt ingen sur liten som slog upp de blå men lite vällingsugen var hon allt och krypa upp i sin nya ikea fotölj och mysa med filt och välling och Thomas tåget på tv:n så var allt rätt okey!

Hon han äta risgrynsgröt också innan vi for på dagis och idag var barnen ute så då gick allt lite lättare men lite gråt blev det då jag gick men det var nog bara för stunden! För idag har de inget ringt från dagis och det är skönt och jag har hållit mej ifrån att ringa och fråga så då var jag också duktig! =) Hon fick alvedonsupp imorse då hon hade lite förhöjd temp (37,0) för er andra dödliga kanske det är en vanlig temp men Johanna har i vanliga fall 36,3 men hon brukar ha föhöjd temp när hon har eller håller på att få tänder och nu under en vecka har 4 kindtänder och två tänder framåt gjort entré.. Så jag skickade med nån alvedon för man vet ju själv om man har tandvärk att man vill ha nått iaf som lindrar ett tag!

På väg hem från dagis svängde jag in till Katrin på en kopp te... Jag bjöd in mej själv! Hade verkligen ngen lust att åka hem här har men bara en massa måsten MEN jag har ingen lust med nått.... Men ska slänga in i tvättmaskin om jag orkar och den är ledig! Jag har iaf betalat alla räkningar så det är skönt fast det är ju tråkigt på samma gång!

Nä nu måste jag nog ta nått att äta och fykka diskmaskinen för min kära familj vet inte hur man gör tror jag! hihi

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: