Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Härligt värre

Kategori: 2009

Tog sovmorgon imorse jätte skönt =) Sen engagerade jag resten av min familj till att städa och det gick av bara farten och det var så skönt att slippa göra sakerna själv för en gångs skull =)

Halv två bar det av mot stöde med K och "putte" idag skulle vi bada och det var sååååå himla härligt (varm bad 32+) och jag tror att vi alla var nöjda och glada när vi klev upp fikade lite banan och yoghurt och festis vet inte om vi hann svänga ut på vägen förrän Johanna somnade och jag bar in henne i bilstolen klädde av overallen och nu ligger hon å sussar gott i sin säng =) 

Klara är trött hon med slog ner sig framför tv:n så kanske hon sover hon med snart! ;-)

Tack för idag K och "putte" hoppas vi åker snart igen =)


Nä nu ska här hängas badkläder!

Kramizar

Kommentarer

  • Maria säger:

    Jaså ni har badat, jag har inte varit ditt sedan renoveringen men det ska bli.

    Ha de så mysigt i kväll nu.

    Kram

    2009-01-10 | 17:58:00
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/
  • Therese säger:

    Mysigt med både sovmorgon och en dag på badhuset :)

    Du var nog värd en riktig sovmorgon!

    Kramar T

    2009-01-11 | 15:29:26
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: