Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Nu är det helg =)

Kategori: 2009

Vilket jag tycker är skönt! Idag har jag jobbat igen och det har verkligen varit full rulle hela dagen och det syntes på min stegräknare kan jag säga när jag for från jobbet hade jag gått över 8500 steg och för en timma sen tog jag av den och då hade jag gått 10059 steg i dag nytt rekord =)

Nu har jag varit och köpt glass för min sambo var sugen på det och jag vill ju också ha men jag vill helst ha friterade bananer så jag köpte måååånga! Jag är verkligen mycket sötsugen nu undra om det är bebbens fel?? När jag väntade Johanna var jag tokig i salta fiskar....

Nä nu ska jag ringa min vän K och se om det blir nå bad imorrn! Annars far vi själva det går ju jätte bra det också! =)
Lillan och pappsen sitter och myser i soffan och tittar på emil i lönneberga och lär sig nya hyss Klara hon har bäddat ut sin soffa och vet inte om hon sover hon var på kalas efter skolan på boda borg så nu är hon verkligen tröttis!

Kramiz

Kommentarer

  • Therese säger:

    Åh vad gott med friterade bananer :)

    Hoppas du får en mysig helg!

    Kramar

    2009-01-09 | 22:00:58
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: