Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Nyårsdagen

Kategori: 2009

Här är det ganska så dött bara jag och Johanna som är vaken!
De andra två sover på söta örat =)

Vi åt gott i går potatisgratäng och friterad fläskfile och sallad. Mums
Hade det så mysigt!
Vi var ut och sköt lite av fjolårets raketer vid åtta och vår lilla Johanna var så himla skotträdd stackarn så vi fick ta på hörselskydden åt henne så då gick det bättre =)

Men hon gick snällt och la sig vid halv tie då var hon nöjd =)

Vi sköt raketer och skålade in det nya året
Tänk redan 2009...

Man undrar vad detta året har att erbjuda??
Det återstår att se!

Hoppas NI vill följa oss genom 2009 också!


Nu ska jag plocka undan chipsen innan lillan slukar alla som är kvar tror hon smaskat i sig nån kattgodis också men de var nog inte lika goda =)

GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!






I dag fyller min Pappa år



Grattis till dej!



Jag tycker att det är ganska otroligt att båda mina föräldrar fyller på nyår mamma i går och pappa idag  de kunde väl ha spridit ut sig liiiite iaf??




Nä nu frukost åt lillan!

Kramizar


ps gav ni något nyårslöfte??
inte jag iaf jag kan aldrig hålla dem ändå!
Min sambo gav att han inte skulle röka och snusa =)
Han har aldrig gjort det förrut så varför börja nu??
Knäppis!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Jo nog är det kallt så det räcker till. Kruse vägrade gå ut i em när vi vaknat.

    Din mamma hade gjort så god blåbärsrulle som vi smakade.

    God fortsättning på er.

    Kram

    2009-01-01 | 22:37:14
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Hörde att vi missade lite raketer här igår!;-) Vi var hos brorsan m familj!



    Gott nytt år!!!

    2009-01-01 | 23:48:16
    Bloggadress: http://sgradin.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Hörde att vi missade lite raketer här igår!;-) Vi var hos brorsan m familj!



    Gott nytt år!!!

    2009-01-01 | 23:48:34
    Bloggadress: http://sgradin.blogg.se/
  • Lisa säger:

    GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!

    Försökt att hitta din mail så du kan få adressen till min blogg (vill inte länka till den)....maila mig så får du den!

    KRAMAR TILL ER ALLA!!!

    2009-01-02 | 00:09:59
  • Johanna säger:

    Gott Nytt år själv! =D Hoppas du hade det bra.. Kramar

    2009-01-02 | 00:24:49
    Bloggadress: http://jopa.blogg.se/
  • Anonym säger:

    God fortsätting på de goda året:o)

    självklart måste vi umgås mera iår...

    när jag har städat bort julen så ska ni få komma hem till oss å se hur vi ha de i huset:o)



    kram karm

    2009-01-02 | 17:23:06
  • isa säger:

    hehe de va jag som skrev förra inlägget:o)

    2009-01-02 | 17:25:28
  • Therese säger:

    Haha, lustigt nyårslöfte din karl gav :)

    Jag ger aldrig nyårslöften, jag håller dom ändå inte... Vi hade oxå ett lugnt nyårsfirande.

    God fortsättning till er alla :)

    Ps. Bara 94 kvar nu ;)

    2009-01-02 | 18:25:25
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/
  • Maria säger:

    Nej jag gav inget nyårslöfte :p haha

    2009-01-04 | 03:10:18
    Bloggadress: http://annamariaericajonsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: